söndag, juli 02, 2006

2 juli 2006 - Värme, sömnlöshet och vilda gissningar!

Just hemkommen från släktens varma famn i vårt sydligaste landskap sitter jag och funderar på att gå och lägga mig. Med pendlingen och nya jobbet så har jag plötsligt fått svårt att sova och söndagkvällarna brukar vara värst. Nu när det är varmt är det ännu värre och har jag otur slutar sömnkontot inte på mer än några timmar vilket är på tok för lite om jag ska vara skärpt byråkrat imorgon. Nåväl - en vecka kvar och sen är jag ledig i 2 hela veckor (jag har aldrig haft sommarsemester tidigare)! I höst blir det 2 veckor till i det stora landet "over there" för att bara umgås med familjen. Det känns som ett måste efter allt jobb och alla funderingar och allt "jobb" med adoptionen - vi måste samla ihop oss och må bra också!

Framför oss finns en 3 veckors väntan på nästa batch med LID från Kina. Min gissning (man måste få chansa lite)? Jag hoppas och tror på cut-off 18 juli... Slå mig inte om jag har fel :-)

God natt!

Inga kommentarer: