måndag, augusti 06, 2007

6 augusti 2007 - Vi har vår reseinbjudan (TA)!!!

Vi har fått vår reseinbjudan (TA)! Det innebär att CCAA godkänner att vi reser över och hämtar vår dotter och genomför adoptionen. TA är det sista dokumentet som vi ska få - sen är det bara att resa!

Vår resa är preliminärbokad till den 27 augusti, men om allt går bra kommer vi att resa ut redan den 20 augusti.

Ja - vi kommer att skriva resdagbok medan vi är borta. Min erfarenhet av blogger är att den är lite svårarbetad och det är svårt att få till bilder i den så vi har införskaffat oss en "resdagbok" på nätet som verkar vara smidig. Ni hittar länken i länklistan...

Dags att skriva packlistor!

10 kommentarer:

Siri sa...

Grattis! Kul att ni snart åker iväg och hämtar ert barn.

Siri

Anonym sa...

Åhh, var roligt att TA kommit... och tänk att ni kanske får resa tidigare än planerat, GRATTIS! Då blir det definitivt inget Me&I-party för din del, du får kolla på nätet och meddela mig eller L vad du vill ha.

Kram A-K

Kattmamman (a.k.a. Bridz) sa...

WOW! Nu är ni ju helt framme, vad häftigt.

Jag börjar skolan igen den 27, och vill att tiden dit ska vara evighetslång. Men jag gissar att ni vill det motsatta.

Filippis sa...

Åh, grattis! Det är ju snart. Vilken spännande tid ni har framför er!

Anonym sa...

Hej ! Jag har läst om er väg till just er lilla dotter och ser verkligen fram emot att fortsätta följa den underbara resan. Jag blev glad då jag förstod att ni ska skriva resedagbok men jag är kanske dum men jag förstår inte var jag kan hitta den. Hoppas att ni kan hjälpa mig med det.

Kramar Ulrika mamma till två barn från Colombia. ( ulli@telia.com)

Anonym sa...

Gud så roligt att läsa!
Det är ju jättesnart!! :-D

Whohooooo!!!

Lisa Papaver sa...

Grattis! Äntligen ;-)

Joma sa...

Grattis!!!! Det är ju helt otroligt att ni snart ska åka och hämta er lilla tös. Jag har ju följt er ett tag, och all väntan känns oändligt mycket bättre när man får se att någon faktiskt kommer iväg till slut.

/ Joma

Anonym sa...

Härligt!!!!!!

Applecore sa...

Tack allihop! :-)