måndag, november 19, 2007

19 november 2007 - Varför får jag inte på mig mina blåjeans?

Ännu en helg passerade relativt omärkt förbi.

Vissa helger går åt till sådant som man bara måste göra även om man inte har speciellt stor lust till det. Den här helgen var lite sådan... Jag kände att vi bara var tvungna att åka på IKEA (och slåss med alla andra lördagsflanörer), kolla upp en del saker som vi måste fixa till huset (vi har fortfarande inte hittat en fin, bra och billig handdukstork), inhandla div apoteksgrejer och slutligen åka till min far och fira fars dag (som vi missade p g a vattkoppor förra veckan). Puh! Jag är helt slutkörd! Skönt att vara tillbaka på jobbet...

Ikväll ska Lillebror och kompis på Kent. Jag är fruktansvärt avundsjuk! Jag ville också gå!!! Nåväl - det kommer väl fler tillfällen kan man tänka, men jag kände verkligen, verkligen för att gå på konsert ikväll!

Nåväl - vad är väl en konsert i Globen Annex:et? Dötrist och tråkig och alldeles, alldeles...

(ER kl 21.00 och kanske ett inspelat avsnitt av SYTYCD får agera substitut)

3 kommentarer:

madde sa...

...alldeles, alldeles underbar....?

Jag kan intyga att den var helt superfantastiskt underbart bra! Första konserten sedan vi fick Leia och jag flyger fortfarande fram på mina små moln!

Sorry, jag vet att det är svaret du inte ville ha men Kent var helt outstanding igår ;-)

Anonym sa...

underbar så klart, skulle gärna gått jag med. Angående jeansen så har mina blivit förstora. resultatet får du se på lördag.

Applecore sa...

madde: det där behövde jag inte höra ;-) Nejdå - jag är inte bitter utan hoppas på en sommarturné!

jenny: ska bli jättekul att ses!