söndag, oktober 14, 2007

14 oktober 2007 - Inget är som bloggande i arla morgonstund...

I förra inlägget hade jag en liten utläggning om hur publika vi ska vara med saker och ting - kanske lite skenheligt kan tyckas med tanke på att vi faktiskt sagt ok till detta:

http://www.vlt.se/artikelmall.asp?version=677168

Och till alla som bloggar om väntan - jag förstår så väl hur jobbigt det kan vara! En stor kram till er alla som väntar på något sätt och må ni få vad ni önskar inom en väldigt, väldigt snar framtid!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ni var sååå fina och bilden på era prinsessor så cool! Upp o ner! ;-D Jag blev riktigt överraskad faktiskt för jag hade ingen aning?! Och ändå, du vet...

Ang. bloggar som försvinner så känner jag mig träffad. För ja, jag har valt att avsluta min "öppna" blogg. Däremot har jag en annan, där jag bjuder in vilka jag vill ska kunna läsa. Du får strax, men först måste jag få tag i din mailadress, vilket inte är det lättaste hemifrån just nu. Kollar!

Hoppas ni mår bra och att vi ses snart! Kram Grodis (som är på väg att avveckla det också..namnet..)

Anonym sa...

Åh ... vilken bra artikel. Jag grät, hela vägen igenom och jag har ändå följt utvecklingen i er reseblogg. Dom är så söta era prinsessor. Förstår dock dilemmat med öppet eller inte öppet ... man får känna sig fram helt enkelt. Jag blir väldigt glad att få läsa om er i varje fall. Lycka till i Uppsala!

Anonym sa...

Hej.
Kul att få läsa artikeln. Tack.
Extra roligt med ett par från Uddevalla, där vet jag fler som bor. ;-)
Kram